МАГИЧЕСКИ СПОСОБНОСТИ
Всеки герой може да има ЕДНА способност и то само ако за нея има има квота (в скобите). Статистиките не се приспадат от героя ви, а са само ниво, до което трябва да е достигнал.
1. Манипулация на животни (6). Тази способност е вродена. Позволява да се разговаря с животни и да се контролира поведението им. Частен случай на тази способност е змиеустието.
УСЛОВИЯ: 20 т. интелигентност, 10 т. харизма, 5 поста РП изпитание.
2. Зоомаг (6). Това е способност за превръщане в животно, която не е вродена, а трябва да бъде придобита. Процесът е много труден и включва пиене на Отварата на зоомага. Магьосникът винаги се превръща в едно определено животно, като то отразява по някакъв начин характера му. В животинска форма магьосникът може да мисли и да контролира действията си.
УСЛОВИЯ: 20 т. интелигентност, 20 т. ловкост, 5 поста РП изпитание.
3. Легилимантика (5) Това е способност, която може да бъде вродена, но може и да бъде научена. Благодарение на нея магьосникът може да усеща емоции и да прониква в чуждото съзнание.
УСЛОВИЯ: 15 т. интуиция, 5 поста РП изпитание.
4. Оклумантика (5). Обратното на легилимантика е, тоест способността за защита на собственото съзнание от проникване. Тази способност може единствено да бъде научена, не и вродена.
УСЛОВИЯ: 20 т. издръжливост.
5. Метаморфмаг (3). Способността е вродена. Позволява на магьосника да трансфигурира елементи от своя външен вид по собствена воля. Не може обаче да доведе до превръщане в животно.
УСЛОВИЯ: 10 поста РП изпитание.
6. Пророкуване (5). Пророкуването е вродена способност. Магьосникът вижда бъдещето, но рядко в директен вид. Обикновено виденията са неясни и изискват тълкуване.
УСЛОВИЯ: 15 т. интуиция, 5 поста РП изпитание.
7. Телекинеза (7). Тази способност може да бъде научена. Позволява да се движат предмети с помощта на ума, без да е нужна магическа пръчка.
УСЛОВИЯ: 20 т. сила, 10 т. ловкост.