Мислоемът

User info

Welcome, Guest! Please login or register.


You are here » Мислоемът » Герои » Магически способности и състояния


Магически способности и състояния

Posts 1 to 3 of 3

1

Способностите/състоянита са бонус за героя ви, който може да бъде придобит впоследствие при определени условия. Когато това стане, ще ви бъде позволено да промените историята на героя си и да използвате способността/състоянието в РП. Всяка способност е свързана с натрупаването на определени показатели (вж. тази тема) и/или преминаване на роулплей изпитание (писане на определен брой постове по предварително поставена задача). В списъка долу можете да видите обяснения и условия за придобиване.

За да придобиете способност или да започнете процеса, напишете един пост в тази тема. След това ще получите инструкции на лично съобщение.

0

2

МАГИЧЕСКИ СПОСОБНОСТИ

Всеки герой може да има ЕДНА способност и то само ако за нея има има квота (в скобите). Статистиките не се приспадат от героя ви, а са само ниво, до което трябва да е достигнал.

1. Манипулация на животни (6). Тази способност е вродена. Позволява да се разговаря с животни и да се контролира поведението им. Частен случай на тази способност е змиеустието.
УСЛОВИЯ: 20 т. интелигентност, 10 т. харизма, 5 поста РП изпитание.

2. Зоомаг (6). Това е способност за превръщане в животно, която не е вродена, а трябва да бъде придобита. Процесът е много труден и включва пиене на Отварата на зоомага. Магьосникът винаги се превръща в едно определено животно, като то отразява по някакъв начин характера му. В животинска форма магьосникът може да мисли и да контролира действията си.
УСЛОВИЯ: 20 т. интелигентност, 20 т. ловкост, 5 поста РП изпитание.

3. Легилимантика (5) Това е способност, която може да бъде вродена, но може и да бъде научена. Благодарение на нея магьосникът може да усеща емоции и да прониква в чуждото съзнание.
УСЛОВИЯ: 15 т. интуиция, 5 поста РП изпитание.

4. Оклумантика (5). Обратното на легилимантика е, тоест способността за защита на собственото съзнание от проникване. Тази способност може единствено да бъде научена, не и вродена.
УСЛОВИЯ: 20 т. издръжливост.

5. Метаморфмаг (3). Способността е вродена. Позволява на магьосника да трансфигурира елементи от своя външен вид по собствена воля. Не може обаче да доведе до превръщане в животно.
УСЛОВИЯ: 10 поста РП изпитание.

6. Пророкуване (5). Пророкуването е вродена способност. Магьосникът вижда бъдещето, но рядко в директен вид. Обикновено виденията са неясни и изискват тълкуване.
УСЛОВИЯ: 15 т. интуиция, 5 поста РП изпитание.

7. Телекинеза (7). Тази способност може да бъде научена. Позволява да се движат предмети с помощта на ума, без да е нужна магическа пръчка.
УСЛОВИЯ: 20 т. сила, 10 т. ловкост.

0

3

МАГИЧЕСКИ СЪСТОЯНИЯ

Състояния, защото по-скоро имат негативна конотация, нежелани са, за разлика от способностите.

Всеки герой може да развиие ЕДНО състояние от следните и то само ако за него има квота. НЕ може един герой да има едновременно способност и състояние.
1. Върколак (4). Върколаците са магьосници, заразени чрез ухапване от друг върколак. Те се превръщат при всяко пълнолуние, по време на което не могат да се контролират и са опасни. Върколаците често са изолирани от обществото и живеят в нещо като комуни. Върколаците не могат да бъдат излекувани, но симптомите им могат да бъдат потиснати с пиенето на специална отвара.
УСЛОВИЯ: 20 т. издръжливост, 5 поста РП изпитание.

2. Вампир (3).  Вамиризмът е нещо особено в света на "Хари Потър". Вампир се става чрез ухапване от друг вампир, след което тялото "замръзва" в текущото си състояние, кожата побелява, зъбите стават заострени и в тях започва да тече отрова. Този процес трае няколко дни, затова ухапването е лечимо до окончателното превръщане. Вампирите имат непоносимост към слънчева светлина, без тя да ги убива. Чесънът, светената вода, коловете, разпятията и т.н са мит. Вампирите живеят вечно, ако не бъдат убити чрез причиняване на някаква сериозна рана или чрез изгаряне. Интересното е, че могат да имат деца с "живи" хора. Получават се "полувампири", които имат изключително дълъг живот, но не са безсмъртни. Вампирите могат да преживяват на животинска кръв и притежават нормални социални умения и умствени способности. По природа често са сърдити и мудни. Тъй като върху тях, подобно на върколаците, има социална стигма в магоьосническото общество, те образуват затворени общества. Могат да правят магии както магьосниците.
УСЛОВИЯ: 20 т. сила, 5 поста РП изпитание.

0


You are here » Мислоемът » Герои » Магически способности и състояния